Copiii sunt expuși zi de zi la informații în limba engleză ce ajung la ei prin intermediul filmelor și serialelor sau al rețelelor de socializare. De aceea este indicat ca cei mici să înceapă să studieze o limba engleză în centre de predare acreditate și cu metode adaptate vârstei lor. Numai așa, spun specialiștii, informația se sedimentează corect și copiii învață să dialogheze cu cei din jur și să se simtă confortabil vorbind acea limbă.
Învățarea limbilor străine încă din copilărie aduce mari beneficii pentru viitorul adult. Cu cât copilul începe mai devreme să aibă contact cu o altă limbă, pe lângă cea maternă, cu atât exprimarea în acea limbă va veni mai natural. Copilul se va obișnui cu muzicalitatea limbii, o va înțelege mai ușor și o va putea reproduce mai repede decât un copil care începe să o învețe în liceu, de exemplu.
Metoda bazată pe Teoria Inteligențelor Multiple
Pentru ca mediul de învățare să fie îndrăgit, cursanții să se simtă motivați și încurajați și să se simtă ca într-o familie, profesorii Shakespeare School folosesc tehnici moderne și interactive, adaptate vârstei cursanților, inclusiv jocuri și activități practice. Aici metoda de învățare a limbii engleze are la bază Teoria Inteligențelor Multiple.
Profesorii de la Shakespeare School adaptează modul de predare conform tipologiilor de inteligență ale cursanților, care pot fi:
- Inteligență vizual-spațială
- Inteligență lingvistică
- Inteligență logico-matematică
- Inteligență corporal-kinestezică
- Inteligență muzicală
- Inteligență interpersonală
- Inteligență intrapersonală
- Inteligență naturalistă
Shakespeare School aniversează 20 de ani de activitate
Centrul Shakespeare School, desemnat de Cambridge University Press & Assessment drept ”Cel mai Bun Centru de Pregătire pentru Examenele Cambridge din România”, aniversează 20 de ani de activitate.
În aceste două decenii, peste 40.000 de copii și tineri au absolvit cursurile de limba engleză, specializare care i-a ajutat să obțină certificatele Cambridge sau IELTS și să construiască cariere cu deschidere internațională.
Cu ocazia aniversării, centrul a investit în tehnologie de ultimă generație ce digitalizează complet modul de predare. În acest sens, au fost achiziționate ecrane interactive de ultimă generație cu care profesorii vor da viață orelor de curs, și pot inspira elevii prin partajarea conținutului lecției pe display.
Display-urile interactive Smart Ctouch Riva permit realizarea adnotărilor și încurajează educația interactivă și comunicarea între profesori și elevi. Ele integrează nativ cu soluțiile de învățământ online prin Zoom, Google Meet, Microsoft Teams și orice altă aplicație de învățământ online sau videoconferință.
Astfel, tot ceea ce profesorul lucrează pe display poate fi văzut, fără niciun alt accesoriu, de elevi în timp real. Mai mult, prin funcția de a permite control, elevilor li se poate permite să interacționeze în timp real cu conținutul lecției curente.
Profesorii și elevii pot scrie și desena pe display-ul interactiv exact ca și cum ar scrie pe o foaie de hârtie sau pe o tablă tradițională, folosind pen-ul sau degetul, iar pentru a șterge, pot folosi palma. Incintele acustice integrate de 80W oferă sunet la calitate Live-stage (virtual) Surround asigurând desfășurarea optimă a orelor de curs atât în sistem de școală online, cât și în sala de curs.
”Cu ocazia împlinirii a 20 de ani, ne-am propus să facem un pas și mai în față și să redefinim procesul de predare și învățare prin utilizarea tehnologiei moderne la cursurile noastre de limba engleză, atât în clasă cât și în online. Astfel, am hotărât să digitalizăm întregul proces educațional: de la crearea planurilor de lecție până la susținerea orelor de curs în sistem hibrid. Am investit peste 70.000 euro în dotarea tuturor sălilor de curs din toate cele patru centre Shakespeare School cu table interactive, digitale, astfel încât cursanții noștri să poată beneficia de toate avantajele tehnologiei moderne. Avem, de acum, clasa viitorului la Shakespeare School!”, spune Adriana Alionte, fondator Shakespeare School.