Blog

75% dintre parinti considera continuitatea ca fiind principalul avantaj al trecerii cursurilor de limba engleza in mediul online

foto articol

  • 82% dintre respondenti apreciaza rapiditatea trecerii la cursurile online de limba engleza.
  • 54% dintre acestia apreciaza implicarea echipei care a reusit sa faca aceasta trecere, urmati indeaproape de cei 52% care apreciaza adaptabilitatea.

Acestea sunt rezultatele unui sondaj de perceptie realizat de Shakespeare School in perioada 27 Martie – 15 aprilie. Scopul acestui sondaj de opinie a fost acela de a identifica modul in care parintii, cursantii adolescenti si profesorii s-au raportat la situatia de criza declansata de pandemia COVID-19 in Romania, precum si la pivotarea imediata a canalului de livrare a cursurilor de limba engleza.

Ca urmare a masurilor de distantare sociala, Shakespeare School a reusit sa treaca la livrarea online a cursurilor de limba engleza pentru toate grupele de varsta in numai trei zile.

“Orice problema devine o provocare si o oportunitate ce te stimuleaza sa gasesti solutii si s-o depasesti. La Shakespeare School, ne-am gandit ca nu putem parasi corabia si sa-i lasam pe copii in deriva, prin intreruperea cursurilor de limba engleza. Asadar, ne-am mobilizat si am gasit cea mai buna formula prin care sa continuam cursurile online in aceasta perioada”, a declarat Adriana Alionte, fondator Shakespeare School chiar la inceputul perioadei de pivotare la cursurile online.

Contextul pivotarii rapide la cursurile online

La momentul realizarii sondajului de perceptie, 7 din 10 respondenti considerau ca situatia generata de pandemia COVID-19 in Romania era foarte critica si extrem de critica. Acest rezultat arata impactul major pe care criza de sanatate o are asupra respondentilor.

  • Pe primul loc intre aspectele care ii ingrijoreaza cel mai mult pe respondenti in legatura cu momentele dificile pe care le traim acum se afla situatia sanitara, urmata de contextul macro-economic pe locul al doilea si de situatia financiara a familiei.
  • Pe primul loc intre emotiile pe care le-au trait respondentii cel mai des de la declansarea crizei in Romania se afla ingrijorarea, urmata la o distanta mare pe locul al doilea de tristete si pe locul al treilea de suparare.
  • Dintre cei 699 de respondenti, 3 din 10 spun ca spun ca, in opinia lor, in urmatoarele trei luni, situatia va evolua foarte defavorabil in Romania. Alti 3 din 10 spun insa ca evolutia va fi numai oarecum defavorabila.
  • Cei mai multi respondenti considera ca Romania se va recupera in 1-2 ani dupa aceasta criza, urmati la mica distanta de cei care considera ca recuperarea se va face in 9-12 luni.

foto 1 articol

Care sunt beneficiile trecerii rapide la cursurile online?

  • Cei mai multi respondenti apreciaza rapiditatea trecerii la cursurile online (82%), urmati de cei care apreciaza continuitatea cursurilor (75%), dar si implicarea (54%) si adaptabilitatea echipei care a realizat aceasta trecere (52%).
  • Cele mai importante beneficii aduse de trecerea la cursurile online sunt: asigurarea continuitatii cursurilor si oportunitatea de a experimenta un mod nou de invatare.
  • Atributele pe care respondentii le considera esentiale in relatia cu Shakespeare School sunt urmatoarele: ”sustinem performanta”, ”evoluam continuu”, ”suntem deschisi la comunicare”, ”facem totul cu pasiune” si ”incurajam creativitatea”.

foto 2 articol

Cursurile online, o provocare devenita SOLUTIE

Cursantii, in marea majoritate copii, beneficiaza de urmatoarele avantaje ale participarii la cursurile online:

  • Au descoperit ca pot fi in continuare productivi, chiar daca a fost necesar sa iasa din zona lor de confort. Au invatat sa faca fata situatiilor neprevazute, pentru a continua sa faca ceva care le face placere si ii avantajeaza.
  • Continua sa invete limba engleza cu placere, in sistemul in care au fost invatati, alaturi de profesorii lor favoriti si de colegi.
  • Au posibilitatea de a comunica constant cu profesorii, pentru a adresa intrebari si a primi raspunsuri, astfel incat activitatea lor de invatare sa se desfasoare in cele mai avantajoase conditii pentru ei.
  • Solicita si primesc resurse necesare si suplimentare de la profesori, pentru a folosi timpul pe care il au acum la dispozitie in cel mai eficient mod posibil.
  • Beneficiaza de suport emotional, inclusiv prin tehnici de mindfulness, din partea profesorilor si a colegilor de grupa, cu care impartasesc pasiunea pentru limba engleza.

Impreuna dezvoltam campioni la viata!

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole