Blog

Cum a ajuns Sabina as la tehnologie cu ajutorul Shakespeare School

Mini Serie Sabina SITE 2 1

Cunoaștem cu toții importanța tehnologiei în viața de zi cu zi, mai ales în era internetului în care se pune mare preț pe competențele digitale. Însă, copiii nu se nasc cu aceste abilități, ci ele trebuie cultivate încă de la o vârstă fragedă. 

 

Sabina se afla și ea printre copiii care nu sunt mari fani ai tehnologiei. Pur și simplu nu îi plăcea. Se gândea că este prea greu să memoreze pașii pe care trebuie să îi urmeze și că nu o să-i dea niciodată de cap.

 

„Așa a fost ea dintotdeauna… Nu aș spune că nu sunt norocoasă că am avut un copil care nu și-a petrecut primii ani de viață în fața unui laptop. Însă, pe viitor, știu că acestea sunt abilități de care are nevoie”, spune mama Sabinei. 

 

Părinții au încercat să o convingă să se „împrietenească” cu laptopul familiei. Încercau să o ademenească cu jocuri Barbie, dar ei nu îi plăcea Barbie, cu desene animate de pe Disney, doar că ei îi plăceau animeurile. Nimic nu îi era pe plac. Până când a început clasa a 5-a și, ulterior, și cursurile de limba engleză de la Shakespeare School.

 

Prima lecție pe care au făcut-o a fost despre calculator. Toți colegii ei păreau deja experți în tot ce ținea de calculatoare. Știau toate componentele unității, care sunt cele mai bune brand-uri și cum să rulezi jocuri fără lag. Se simțea străină. Ca un iepuraș de Paște în atelierul lui moș Crăciun, încercând să-i preia task-urile.

 

Când s-a întors acasă după prima zi la Shakespeare School, inevitabilul s-a produs. A intrat în biroul părinților și, timidă, s-a așezat încet pe scaunul de la birou și a deschis laptopul. 

 

A apăsat pe butonul de start și când, după câteva secunde, nu s-a aprins nimic, s-a panicat. În mintea ei se derula doar gândul că l-a stricat, că va fi pedepsită și că nu va învăța niciodată cum să umble cu un calculator.

 

 

„Asta-mi trebuie dacă am încercat să-l deschid singură! Nu o să reușesc niciodată să învăț atâtea despre calculatoare ca ceilalți copii…”

 

După câteva secunde, însă, vede logo-ul Windows și se liniștește. Acum urmează partea grea. „Trebuie să-mi iau notițe.”

 

În ziua aceea, proaspăt întorși de la muncă, părinții Sabinei nu mai puteau de fericire! Nu știau dacă să o întrebe ce a determinat-o să încerce să cunoască cum funcționează un laptop sau dacă să o lase să se descurce de una singură. 

 

Cert este că, după acea zi, Sabina și laptopul familiei au devenit cei mai buni prieteni. În fiecare zi, după cursurile de la Shakespeare School, se întorcea cu bucurie acasă și vroia să învețe ceva nou. 

 

La începutul primăverii când a trebuit să treacă la modul de predare online, s-a simțit stăpână pe situație. A știut cum să intre pe platformă și cum să se conecteze corect, iar, din când în când, îi ajuta și pe colegii ei când nu știau ce trebuie să facă. 

 

„Dacă nu mergeam în ziua aceea la Shakespeare School și nu nimeream să vorbim despre calculatoare, probabil că aș fi fost la fel de speriată de tehnologie. Știam că îmi va trebui când voi crește mai mare, dar părea prea greu. Acum știu că nimic nu este atât de greu cum pare, nici limba engleză, nici tehnologia!”

 

cum a ajuns sabina as la tehnologie

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole