Blog

Cum a învățat Tudor să lucreze în echipă

SHS Tudor SITE

Este bine știut că unul dintre cele mai importante aspecte ale vieții de adult este lucrul în echipă. Te lovești de asta la fiecare pas. În viața de acasă, la muncă sau oricând te aștepți mai puțin.

 

Însă, ce te faci când ești mic, timid și nu ai curaj să îți faci prieteni noi? Cum reacționezi când ești introdus într-un colectiv cu totul și cu totul nou? Cum te simți când ceilalți deja par să fie prieteni de-o viață, iar tu repeți în minte cuvintele cu care vrei să te prezinți?

 

Tudor știe cel mai bine cum este să te simți ca nou venit și cum să treci peste acea perioadă provocatoare când încerci să îți cunoști colegii. 

 

Avea doar 7 ani când părinții l-au înscris la cursurile de limba engleză la Shakespeare School. Credeau că o să îi vină în ajutor să cunoască o limbă străină de circulație internațională și observaseră că, la școală, nu reușea să iasă în evidență și îi era frică să ceară ajutor când nu înțelegea un exercițiu.

 

„Când venea acasă, caietul lui era plin de desene. Știam că este un băiețel deștept și că îi plăcea engleza, doar o auzea în fiecare zi acasă, fie în desene, filme sau jocuri. După ceva timp, când am înțeles că nu este nicio șansă ca Tudor să fie confortabil în fața unui colectiv atât de mare și a unei profesoare intimidante, am decis să apelăm la Shakespeare School. 

 

Am văzut pe site-ul lor și pe pagina de Facebook ce lucruri bune spuneau părinții și copiii lor despre cursuri, am citit câteva articole și ne-am înscris la o lecție demo gratuită, pentru a valida că este ceea ce căutam. Și chiar a fost.”

 

 

Prima zi a fost cea mai grea, așa cum este pentru mulți alți copii ca Tudor. Mama îl încuraja din răsputeri în timp ce intra în clasă, însă Tudor se simțea aruncat în necunoscut, fără niciun set de instrucțiuni. 

 

Cu toate acestea, când a venit Teacher, zâmbitoare, Tudor s-a simțit puțin mai în siguranță. Au urmat câteva jocuri interactive în care a făcut cunoștință cu colegii, și, împreună cu încurajările primite de la teacher, a prins mai multă încredere în el.

 

Apoi, spre sfârșitul cursului, a venit momentul să își aleagă o echipă. Exercițiul era de conversație. Trebuia să se alăture câtorva colegi și să vorbească despre hobby-urile fiecăruia. Tudor s-a lăsat și mai mult în bancă, dispărând aproape cu totul, iar Teacher și-a dat seama că are nevoie de un mic imbold. 

 

A venit la el, iar, cu zâmbetul pe buze, și i-a spus că nu are de ce să îi fie frică. După ce s-a prezentat grupei sale, ceilalți copii au încercat să-l cunoască. Tudor a aflat că și celorlalți le plăceau aceleași jocuri video, că și ei se uitau la desene pe Cartoon Network și atunci a realizat că nu este atât de dificil să te împrietenești cu ceilalți. Împreună, au dus exercițiul la bun sfârșit, primind cuvinte de laudă de la Teacher.

 

De atunci, Tudor a învățat că nu poți conta întotdeauna doar pe tine însuți, ci că atunci când primești ajutor de la cei din jurul tău, rezultatul final este mult mai bun.

 

03.12 ora 12 1

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole