Puterea exemplului – Campania "De 1 Iunie, imparte bucuria jucariilor!"

copiii

“Puterea exemplului nu este doar o forma de educatie, este singura” – Albert Einstein

Copiii invata prin mimetism – sunetele, literele, cuvintele, modelele comportamentale sunt toate copiate si reproduse, dupa exemplul parintilor si al celorlalti adulti care ii inconjoara. Tendinta de imitare se pastreaza si la copiii mai mari, manifestandu-se prin preluarea unor elemente din modul de a se purta al persoanelor mai varsta sau al celor de-o seama cu ei.

Prin puterea exemplului, parintii isi pot ajuta copiii sa-si creioneze comportamentul, fara ca acestia sa-si dea seama ca o fac. Gesturi de zi cu zi, ca deschiderea usii de la lift pentru un vecin care are mainile incarcate sau citirea catorva pagini dintr-o carte, inainte de culcare, pot fi adoptate de copii, daca le observa, in mod repetat, la parinti.

Prin repetitie, adultii ii mai pot obisnui pe copii sa fie altruisti. Voluntariatul sau donatiile facute asociatiilor de caritate sunt cateva dintre activitatile la care copiii vor vrea sa participe, urmand exemplul parintilor. Va invitam sa dati un astfel de exemplu chiar acum, implicandu-va in campania “De 1 iunie, imparte bucuria jucariilor!”.

Daca aveti jucarii pe care copiii vostri nu le mai folosesc, aduceti-le la sediul Shakespeare School Victoriei sau la oricare dintre celelalte centre de colectare a jucariilor din Bucuresti. Daca nu locuiti in capitala, dar doriti sa va faceti o fapta buna, trimiteti-ne jucaria pe adresa centrului de colectare pentru provincie. Bucuria unei fapte bune va fi completata de bucuria primirii unui voucher de reducere 15% la zeci de jucarii Nicoro Toys, care este valabil pana pe 20 iunie. Toate jucariile vor fi facute cadou unui grup de copii nevoiasi, pe care ii puteti vedea aici.

Campania “De 1 iunie, imparte bucuria jucariilor!” este sustinuta de Nicoro Toys si Asociatia Charles Dickens, in parteneriat cu Matei Fun Club si Shakespeare School. Magazine partenere ale campaniei sunt cel.ro, crazytoys.ro, marketonline.ro si toyz.ro. Campania este promovata cu sprijinul partenerilor media, qbebe.ro, sfatulmamicilor.ro, copilul.ro si ele.ro.

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi ultimele noutati:

Arhive