Blog

Shakespeare School's Got Talent #3 – Alexia Stoian

Alexia Stoian la Trikids

Alexia Stoian are 9 ani si este cursanta la Shakespeare School. Are un talent aparte la spus povesti, descoperit si incurajat si de teacher Adriana Ciobotu, alaturi de care a descoperit pasiunea pentru limba engleza. Va invitam sa o descoperiti si voi pe  Alexia.

In noiembrie, Alexia a participat la competitia sportiva pentru copii TriKids, incurajata de parintii sai. Desi sportul nu era printre activitatile ei preferate, a acceptat pana la urma provocarea. Cursa a fost lunga si destul de grea, iar pregatirea Alexiei nu a fost pe masura, de aceea, de aceasta data, s-a clasat pe ultimul loc.

Insa aventura de la Trikids i-a adus, pana la urma, Alexiei un premiu intai bine meritat. Povestea experientei ei inedite si a emotiilor pe care le-a trait a intrat in competitia de compuneri organizata in urma concursului. A fost cea mai votata de public si a reusit sa o aduca pe Alexia de pe ultimul loc in concursul de bicicleta si alergat, pe cea mai inalta treapta a podiumului la scris povesti.

Va lasam sa savurati in continuare ….

Aventura Alexiei la TriKids

Cand m-a intrebat tati daca vreau sa merg la acest concurs, ca de obicei, eu am zis “NUUUU!”. Dar m-am razgandit si nu imi pare rau, desi … dar o sa va povestesc ce s-a intamplat. Dimineata devreme am ajuns la stadion cam emotionata, dar cand am vazut ce frumos este si incurajata de colegii mei, Razvan, Serafim si Dodo, m-am simtit mai bine. Am aflat ca trebuie sa alerg 3 ture la “Crosul copiilor”. M-am speriat! S-a dat startul, am facut o tura in alergare, dar apoi am obosit si am inceput ba sa alerg, ba sa merg. Am vrut sa abandonez, dar am zis sa incerc sa termin. Am fost ultima la fete, dar nu m-am suparat.

Am facut pauza si apoi a inceput duatlonul!!! Au fost cei mici si apoi noi, fetele intre 9 si 11 ani sau 12 ani, am uitat. Aici a trebuit sa facem 2 ture in alergare, 3 cu bicicleta si din nou 2 ture de alergare. Am facut primele 2 ture si a urmat bicicleta. Bicicleta mea este foarte mica pentru mine, asa ca la bicicleta am intarziat mult, vreo 10 minute. Tocmai de aceea m-am hotarat sa o vand pe O.L.X. in aceasta toamna. Din acei bani vreau sa cumpar o bicicleta mai buna si mai rapida (nu stiu inca cat o sa dau pe ea).

Au urmat iar cele 2 ture de alergare: prima am facut-o cum trebuie, dar a doua abia am reusit sa o fac. Iar am ajuns ultima, in 20 min., dar totusi m-am distrat. Am fost bucuroasa ca organizatorii m-au incurajat si au alergat alaturi de mine, iar baietii nu s-au suparat ca i-am intarziat la START.

Mami m-a felicitat, a plans si m-a strans tare in brate. Mai demult, mami mi-a promis ca vom alerga impreuna, dar acest lucru nu s-a intamplat. Faptul ca eu am fost curajoasa a facut-o pe mami sa alerge cu mine. Inca nu am inceput, deoarece eu am fost plecata in vacanta la bunica, dar sper sa se intample curand. Va anunt si pe voi!

Acum stiu ce o sa ma astepte anul viitor (cand voi avea o bicicleta mai buna). O sa ma pregatesc cu mami, iar data viitoare nu voi mai fi pe ultimul loc.

Sunt foarte fericita ca parintii mei m-au inscris la TriKids. Am invatat sa nu abandonez niciodata (chiar daca sunt pe ultimul loc) si am mai invatat ca e bine sa alergi pentru sanatate. Am uitat sa va spun: m-am gandit sa incerc sa nu mai zic imediat “NUUUU!” la ceva nou. S-ar putea sa imi placa chiar foarte mult.

Pe curand! Alexia, fata care a terminat prima… din coada!!! 

Am uitat sa trec numerele din concurs: 99D (cros) si 691CP (duatlon)

Felicitari, Alexia! Ai demonstrat ca daca incerci si perseverezi, poti sa iti depasesti limitele.

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole