Blog

Spelling Championship: Finaliştii!!

Emoţiile au trecut şi avem deja numele celor calificaţi în Runda a III- a a concursului Spelling Championship. Trebuie să ne credeţi pe cuvânt că nu a fost uşor şi competiţia a fost una strânsă.

imagesÎnainte de toate vrem să-i felicităm pe toţi care au ajuns până aici, pentru că efortul lor a fost unul considerabil, au avut de recapitulat tot vocabularul parcurs până acum la curs, plus exerciţii suplimentare de pronunţie, de pus literele în ordinea corectă, de descoperit greşelile, de identificat cuvântul în funcţie de imagine, sau de scris cuvinte după dictare pe litere.

Deşi competiţia există, juniorii noştri vor dobândi o serie de aptitudini care-i vor ajuta atât pe moment, dar în special pe termen lung. Dintre avantajele participării la un astfel de concurs se numără:

  1. Copilul va deprinde capacitatea de a scrie corect şi de a verifica conştient posibilele greşeli dintr-un text.
  2. Toţi participanţii îşi îmbogăţesc considerabil vocabularul, ei fiind la vârsta când asimilează foarte mult.spelling
  3. Creşte considerabil capacitatea de înţelegere a unui text, împreună cu resursele de învăţare.
  4. Copilul va şti cum trebuie să înveţe şi în timp va deveni autonom în învăţare.
  5. Întrucât, în ultima rundă copilul trebuie să spună cu voce tare, în public, anumite cuvinte, lucrul acesta duce la creşterea încrederii în sine.
  6. Pentru că vorbim despre o competiţie, copilul învaţă să-şi gestioneze corect emoţiile sub presiune, dar şi timpul de rezolvare a exerciţiilor.

Iar ca să nu mai prelungim suspansul, vă prezentăm mai jos şi lista completă a calificaţiilor în Runda a III-a, din toate sediile Shakespeare School:

Juniori 2: GHERGUŢ DAVID, CIOBOTARU TUDOR, GRIGORIU RUXANDRA, GURAN ANA, ANGHELUŢĂ MIHNEA, ROCSIN ROXANA, LĂZĂRESCU MARA, BARBU DIANA, COMAN TUDOR, GRUMĂZESCU AMALIA, DINU TEODORA, ANDREI NICOLETA REBECCA, VASILE ANDREI, DINU ANDREI, MAER CORIN RAMON, PREDA LUCA IOAN, ADOREAN SONIA, COCOVEANU ANA, FARCASIU DARIAN, MOISE THEODORA.

winner5Juniori 3: GROSU ALEXANDRU, URZICĂ KARINA, DINCĂ ALEXANDRA, IONESCU DARIA, CORNEA HORIA MATEI, POPA IRINA, TALCHIU VLADA MELISA, ŞTIRBU ANCA, VLAD COSTIN ANDREI, RADOI CARMEN, MOCANU ALEXANDRU, CĂRUŢAŞU ALEXANDRU, ANICA PETRU, IONESCU TUDOR, BOTOFEI DAMIAN, DRAGUCIAN ANA STEFANIA, MAZILU DARIA, GLODARIU ANA, TURTOI CLARA, CRISTEA IULIA, RADULESCU MARIA, BARBU ANDREEA, TERIS ANA MARIA, GROSU CRISTIAN

Juniori 4: CONSTANTIN MONICA, MĂRĂCINE DENISA, DRAGNE VLAD, RĂDULESCU ALEXANDRU, REBEGEA ANDREEA, DUMITRESCU VLAD, BULICĂ ANDREI, TELEOACĂ CRISTINA, STEGĂRESCU NICOLETA, LASCU MATEI, VĂLEANU MINA, DUMITRU IRINA, DANILOV CATERINA, DUMITRESCU ANA, DIN MARIA, STAN CRISTIAN, BĂDICA ANA, NIŢULESCU ANDREI, NEDELCU ANTONIO, TUDOR BĂLAN.

Felicitări tutror şi ne revedem în Runda a III-a!

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole