Blog

Ștefan și doza de energie de la Shakespeare School

Copiii si dispozitivele digitale cand timpul in fata ecranelor e prea mult 1

Uneori, să faci față mai multor activități extrașcolare devine din ce în ce mai dificil, mai ales când te confrunți cu presiune din partea profesorilor și a părinților. Și, de cele mai multe ori, și timpul joacă un rol esențial. 

Ștefan știe cel mai bine cum este să simți că toți adulții din jurul tău te împing să faci cât mai multe lucruri pentru a-ți dezvolta diferite abilități și cunoștințe. Alergând de 3 ori pe săptămână de la școală, la meditațiile la matematică, la cursurile de pian și înapoi acasă pentru și mai multe teme, Ștefan a început să se simtă epuizat. Până la urmă, câte activități poți să faci în doar 24 de ore?!

Apoi, când părinții săi au constatat că notele lui la limba engleză erau din ce în ce mai mici, teama lui că va trebui să introducă în programul său deja aglomerat încă o oră plictisitoare de meditații a început să crească.

„O să am timp să merg și la ora de limba engleză? Dacă întârzii ce fac? Pot să încerc să fac mai multe exerciții singur, de acasă. Cât de greu poate fi?”, își întreba Ștefan părinții, încrezător că poate-poate va scăpa de încă o oră de meditații.

Ce nu știa dinainte însă era că ora de limba engleză urma să se desfășoare online, așa că putea să intre la oră de oriunde. Avea nevoie doar de conexiune la Internet și de Zoom. 

Destul de reticent la început, însă dorind să își mărească notele la limba engleză și să-și facă mai mulți prieteni, Ștefan a ajuns acasă într-o zi după cursul de pian, s-a așezat în fața laptopului părinților săi și s-a conectat pentru prima dată la ora de limba engleză de la Shakespeare School.

Pe tot parcursul orei a încercat să găsească mici lucruri care să nu-i placă pentru a-și convinge părinții să renunțe, însă, spre surprinderea sa, limba engleză la Shakespeare School era mult mai distractivă decât la școală. În plus, s-a împrietenit destul de ușor și cu ceilalți copii, iar teacher nu era deloc atât de exigentă precum și-o imagina. 

„Printre atât de multe activități extrașcolare, la sfârșitul zilelor aglomerate, Ștefan se ducea direct la culcare. Acum, chiar și în zilele mai pline, după o oră de limba engleză parcă se alimentează din nou cu energie.

Au trecut doar câteva luni de când l-am înscris pe Ștefan la cursurile de limba engleză de la Shakespeare School și deja vedem o diferență și în modul în care vorbește sau scrie, dar și în cazul notelor de la școală. În plus, faptul că învață și se distrează în același timp îl ajută să se relaxeze, dar și să-și îmbogățească bagajul de cunoștințe în același timp”, spune mama lui Ștefan.

Într-adevăr este dificil să balansezi mai multe activități extrașcolare și să eviți efectul de burnout, mai ales în rândul copiilor micuți. Totuși, orele de limba engleză de la Shakespeare School sunt gândite în așa fel încât studiul se îmbină cu distracția. Astfel, copiii pleacă cu informații noi și cu multă energie pozitivă.

Ți-a plăcut acest articol? Ți s-au părut folositoare sfaturile noastre? Atunci hai pe canalul nostru de YouTube sau pe pagina noastră de Facebook pentru și mai multe sfaturi și povești cu care te poți identifica!

Shakespeare School și-a creat o metodă de predare a limbii engleze inovatoare, care reprezintă o aplicare originală a Teoriei Inteligențelor Multiple. 

Ce înseamnă, concret, metoda noastră?
Profesorii identifică și adaptează atmosfera din clasă și activitățile, astfel încât ele să răspundă intereselor și aptitudinilor fiecărui cursant în parte. Folosim o mare varietate de resurse pentru a oferi calea cea mai rapidă și ușoară spre învățare luând în considerare darul fiecărui cursant în parte.

Descoperă și tu metoda Shakespeare School în cadrul lecțiilor demo de limba engleză!

Mai multe articole