Olivia, în căutarea creativității cu ajutorul limbii engleze

De câte ori ai încercat să scrii un eseu creativ și pur și simplu nu ai avut nicio idee bună? Ei bine, prin asta trec o mulțime de copii, mai ales în liceu când teoria parcă are o pondere mai mare decât creativitatea. 

Olivia a experimentat acest lucru chiar pe pielea ei când era clasa a X-a. Cum a reușit să se reconecteze cu latura ei creativă? Nu a fost nici pe departe atât de dificil precum își imagina, ci, din contră, mult mai distractiv și satisfăcător. 

„Anul trecut am petrecut muuult timp acasă, iar asta nu este o surpriză pentru nimeni. Abia ce începusem al doilea semestru din clasa a X-a și am aflat și că vom face restul orelor online. Bineînțeles că a fost dificil, mai ales pentru că eu abia așteptam să particip la concursuri în acea primăvară…”

Olivia a fost înconjurată de competitivitate încă din copilărie. Fiind mezina familiei, a simțit întotdeauna că trebuie să își demonstreze abilitățile ori de câte ori se ivea ocazia. Tocmai de aceea a început să participe la numeroase concursuri din diferite domenii încă din primii ani de școală, însă, de departe, preferatele sale erau cele de limba engleză. 

„Cred că acesta este motivul pentru care îmi place atât de mult primăvara. Pe lângă faptul că începe să fie mai frumos afară și parcă ai alt elan când înveți, primăvara a venit întotdeauna la mine alături de concursuri la care abia așteptam să mă înscriu. Anul trecut, însă, mare parte din concursurile de limba engleză la care voiam să particip au fost amânate, iar asta mi-a afectat destul de mult încrederea în abilitățile mele creative”, spune Olivia.

Când înveți o limbă străină de la o vârstă fragedă, așa cum a făcut Olivia, devine din ce în ce mai important să îți pui cunoștințele la încercare din când în când. Așa că, din dorința de a se conecta cu oameni din toată țara și de a-și perfecționa cunoștințele, anul trecut s-a înscris la cursurile online de limba engleză de la Shakespeare School.

„Primele câteva zile de școală online au fost… agreabile, însă, când am înțeles că nu ne vom întoarce la școală prea curând, am știut că trebuie să fac ceva în plus, ceva care să îmi solicite creativitatea și să mă facă să ies din rutină. 

De aceea, am decis împreună cu părinții mei să încerc cursurile de limba engleză de la Shakespeare School și să îmi pun cunoștințele la încercare. În fond, oricum plănuiam să mă înscriu la examenul Cambridge până la terminarea liceului, așa că m-am gândit să încep pregătirea din timp.”

Și, văzând cât de bine se descurcă la limba engleză, Teacher i-a sugerat Oliviei să se înscrie la Shakespeare School Essay Competition și să își testeze și spiritul creativ. 

„M-a bucurat enorm să aflu că pot participa la un concurs de limba engleză, mai ales pentru că simțeam că sunt într-un fel de blocaj creativ din care nu puteam ieși. 

Nici măcar nu am stat pe gânduri și m-am înscris, iar, spre surprinderea mea, tema concursului de anul trecut m-a inspirat imediat să scriu un eseu care mi-a adus recunoaștere din partea juriului. Acest lucru m-a ajutat să îmi recapăt încrederea în abilitățile mele de limba engleză și, cel mai important, mi-a arătat că încă pot să fiu creativă.”

Olivia a învățat din experiența de anul trecut că, uneori, tot ce ai nevoie pentru a te reconecta cu latura ta creativă este un concurs și o temă care să te inspire. Și, cu un pas mai aproape de examenul Cambridge, s-a înscris și anul acesta la Shakespeare School Essay Competition unde își dorește să iasă pe primul loc.

Aboneaza-te la newsletter pentru a primi ultimele noutati:

Arhive